Rumsbokning och dygnsbokning av hela stationen

Enklaste sättet att boka är genom bokningskalendern nedan. All information kring er bokning kommer via mail. Det är mycket viktigt att ni läser igenom allt för att ni ska få en så smidig och trivsam vistelse som möjligt.

Efter genomförd bokning kommer en bokningsbekräftelse via mail. Om du inte får den, kolla skräpposten.

Vid Rumsbokning får man tillgång till de rum man bokat och dem gemensamma utrymmena. Har man bokat rum kan flera sällskap ha bokat vilket gör att man få ha en dialog och visa respekt mot alla på stationen.

Vid dygnsbokning av hela stationen får man den för sig själv under sin vistelse. Tillgång ges till så många som man bokat för och dem gemensamma utrymmena.

Incheckning sker tidigast 14:00 och utcheckning senaste 11:00. Övriga bokningsvillkor finns längre ner på sidan.

I bokningskalendern visas tillgängligheten som finns bokningsbar just nu. Rumsbokning och dygnsbokning hela stationen bokas under samma period.

• Från och med oktober till och med april kan rumsbokning och dygnsbokning av hela stationen ske för perioden december till april.
  • Från och med februari till och med november kan rumsbokning och dygnsbokning av hela stationen ske för perioden maj till november.

Bokningskalender

Priser som visas är för allmänheten. Scoutkårer och scouter har 50% rabatt. Rabattkod får genom att kontakta mullfjall@scouterna.se eller via 08-568 432 00.

Uppdatering pågår

Bokningsregler