Boka hela stationen veckovis

Hela anläggningen hyrs från lördag till lördag.

Enklaste sättet att boka är genom bokningskalendern nedan. Välj antal gäster ni planerar att bli vid bokningstillfället, justering av antal gäster görs närmare inpå incheckning. All information kring er bokning kommer via mail. Det är mycket viktigt att ni läser igenom allt för att ni ska få en så smidig och trivsam vistelse som möjligt.

Efter genomförd bokning kommer en bokningsbekräftelse via mail. Om du inte får den, kolla skräpposten.

Incheckning sker tidigast 14:00 och utcheckning senaste 11:00. Övriga bokningsvillkor finns längre ner på sidan.

I bokningskalendern visas tillgängligheten som finns bokningsbar för kommande period, vinter eller barmark.

• Från och med maj till och med september kan stationen bokas för kommande period december till april.
  • Från och med  september till och med januari kan stationen bokas för kommande period maj till november.

Bokningskalender

Priser som visas är för allmänheten. Scoutkårer och scouter har 50% rabatt. Rabattkod erhålls genom att kontakta mullfjall@scouterna.se eller via 08-568 432 00.

Bokningsregler

Här finns bokningsreglerna, Klicka här